onsdag, september 06, 2006

På promenaden...

..igår så träffade jag en sån söt liten krabat. Det var Kasper en 7 månaders Jack Russel som var såååå söt. Jag ville bara busa med honom hur mycket som helst. Å det gjorde vi... Vi lekte ta fatt i gräset en lång stund innan matte sa att det var dags att gå. Lite längre bort mötte vi den stora svarta som var så elak och hoppade på mig en gång förra hösten. Tror inte att hennes matte har förstått det där med att träffa andra hundar för hon går alltid jättestora omvägar när hon ser en annan hund eller så ställer hon sig runt ett träd...konstigt...

2 Comments:

At torsdag, september 07, 2006 10:27:00 fm, Anonymous Anonym said...

Men Pica, tre nya inlägg! Är du sjuk? Nästan sådär gjorde matte när jag precis flyttat hem till henne och dragit omkull henne utanför porten. Haha, då kände lilla jag mig allt väldigt stor och stark :D

 
At torsdag, september 07, 2006 12:42:00 em, Anonymous Anonym said...

Haha ja jag var ju tvungen att uppdatera lite, var ju en månad sedan sist och då hinner det hända grejer. Jag är ju då inte så stor och stark så några träd har matte inte behövt hittills :)

 

Skicka en kommentar

<< Home