tisdag, september 05, 2006

Stockholm

Var i Stockholm förra helgen och hälsade på N och F som brukade passa mig förut. Åh vad roligt det var att se dem igen. Jag var tvungen att springa runt en lång stund och kolla in lägenheten och så. Bäst var nog ändå mattan i vardagsrummet som man kunde "gona" ordentligt på. Sedan förvann matte och N, shopping kallade de det visst. En massa kassar hade de med sig när de kom tillbaka men jag fick ju ingenting :( Fast det är klart, jag fick ju leka med F och det är inte illa.
Sedan var det dags att åka hem igen. Massor av folk var det på pendeln så då fick vi stå. Men det var bara en kort stund. Nästa tåg var det också en massa folk på men där var en farbror som sa att vi kunde få sitta bredvid honom så då fick jag ligga i mattes knä hela vägen hem :) . tack snälla farbrorn.

2 Comments:

At torsdag, september 07, 2006 10:24:00 fm, Anonymous Anonym said...

Åh, jag önskar att jag med var liten och kunde sitta i mattes knä på pendeln. (Fast det går faktiskt hemma ibland om jag riktigt anstränger mig)

 
At torsdag, september 07, 2006 12:43:00 em, Anonymous Anonym said...

Ibland är det en fördel att vara liten... :)

 

Skicka en kommentar

<< Home